Портфоліо

Портфоліо

ТАРНАВСЬКОЇ  
НАТАЛІЇ  МИКОЛАЇВНИ

   Педагогічний стаж - 36 років
    Місце роботи: КЗО «Аполлонівська середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Солонянської селищної ради Дніпропетровської області
    Кваліфікаційна категорія: Спеціаліст вищої категорії 
    Рік присвоєння - 2008
    Педагогічне звання: старший учитель
    Рік присвоєння - 2008
    Посада: вчитель фізики та  математики .

¢Життєве кредо: Ми не маємо бути ідеальними, але маємо цього прагнути.
¢    Педагогічне кредоЩоб мати право навчати, необхідно постійно навчатися самому. При цьому учневі необхідно віддавати не тільки  певну суму знань,але і частинку своєї душі.
¢ 
¢    Освіта: Дрогобицький державний педагогічний інститут 
                    ім.І.Франка.
¢ 
¢    Спеціальність: фізика і математика
¢ 
¢    Кваліфікація: вчитель фізики і математики
¢    
¢    Підвищення кваліфікації: Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, жовтень,2012 р.
¢ 
¢    Навчально- методична діяльність:
¢                  Керівник шкільного методичного об’єднання вчителів 
                     природничо –математичного циклу;
¢                  Член методичної ради школи;
¢                  Співпраця з районним методичним об’єднанням 
                     учителів фізики;
¢                  Робота з обдарованими учнями за індивідуальними 
                     планами;
¢                  Відпрацювання технології методу  критичного 
                    мислення;
¢                  Підготовка учнів до участі у предметних олімпіадах;
¢                  Застосування мультимедійних засобів навчання;
 Методи та прийоми роботи:

¢                  Проблемно-пошукові
¢                  Дослідницькі;
¢                  Проектна діяльність 
¢                  Прийоми інтерактивного навчання:
¢                            - Мозковий штурм;
¢                            - Мікрофон;
¢                            - Навчаючи-вчусь;
¢                            - Використання ігрових ситуацій;
¢                            - Використання прийомів контролю        
                                   та самоконтролю ;
¢                            - Технологія розв’язування
                                    винахідницьких задач.
¢

Комментариев нет:

Отправить комментарий